fbpx

Holder 100 er blevet til Agilex.
Agilex har fokus på den gode digitaliseringsproces. Hos os realiserer vi dine digitale visioner i tilpassede agile forløb, som passer til netop din virksomheds behov.

Vi har ligeledes solgt vores marketingafdeling fra.
Vi vil dog gerne stadig skabe forbindelse med rette marketing bureau.

Blot skriv til mikkel@agilex.dk og vi hjælper dig videre

Hos Agilex kan du fremover få realiseret dine digitale visioner i et værdiskabende samarbejde. Agilex har fokus på at skabe digitale løsninger som er skræddersyet til din virksomhedsbehov

Besøg Agilex på agilex.dk

Markedsføring

Vi hjælper dig i gang med din markedsføring

Sammen sætter vi skub i din online markedsføring og salg. 

Vores markedsføringspakker er centreret om en løbende dialog med en markedsføringsekspert, der sammen med dig laver en handleplan, der matcher din virksomhed og jeres mål. 

En markedsføringspakke fra Holder 100, sikrer at du når ud på de kanaler som giver mening 

– det kan både gælde Google, Facebook, LinkedIn eller noget helt fjerde. 

Vores mål er konstant at forbedre markedsføringen og indtjeningen på din markedsføringsaktiviteter. 

Personlig sparring

Få 2 timers gratis sparring

Fokus på bundlinjen

Styrk din virksomhed

100% gennemsigtighed

Tæt kommunikation og samarbejde

Kanaler vi kan hjælpe dig med

Hvis du er i tvivl om hvilke online annonceringskanaler du bør anvende, så hjælper vi dig i gang. 

Vi hjælper dig med at lægge en strategi for hvilke kanaler du bør fokusere på. 

Se hvilke kanaler vi kan hjælpe dig med herunder. 

Facebook Ads
Instagram Ads
Google Search Ads
Bing search Ads
youtube ads
E-mail markedsføring
Google shopping
Amazon salg
Linkedin ads
søgemaskineoptimering

Analyse og indsigt

KPI Dashboard

Alle har brug for data, til at træffe de rigtige beslutninger. Det er dog de færreste der har tiden til at tilgå alle systemer for at få et ordentligt indblik. 

Med et KPI dashboard, bliver alle dine data samlet ét sted, så du nemt og hurtigt kan følge med i dine kanalers ydeevne og dine kunders adfærdsmønstre. 

Vi hjælper med at integrere alle dine kanaler i ét interaktivt dashboard, hvor du kan tilgå data i de tidsperioder, som du har behov for. 

Tracking

Har du opsat tracking på din hjemmeside? 

Ved at opsætte tracking på din hjemmeside kan du samle kundebaseret data, som kan hjælpe dig med at forstå, og handle på dine kunders adfærd, samt optimere de steder hvor der er behov for det.   

Med tracking kan du blandt andet samle data om hvor gamle dine kunder er, hvor de kommer fra og hvilke sider de besøger. 

Til webshops er der mulighed for at anvende Enhanced Ecommerce, som giver uendelige muligheder for at analysere dine kunders købsflow, shopping behavior og produkt ydeevne. 

Google Analytics

Hvis du har opsat tracking på din hjemmeside, så kan Google Analytics tracke og samle alle data på din hjemmeside. Det er et uundværligt værktøj, når du skal analysere hvordan hjemmesiden, webshoppen eller markedsføringen performer.  

Her kan følge med i antal besøgende, kanaler de kommer fra og hvor lang tid de bruger på hjemmesiden. 

For at få et komplet billede af ydeevnen af jeres hjemmeside, er det en god idé at tilpasse trackingen, så man kan måle konverteringer på hjemmesiden. 

Konverteringer kan f.eks. være:  

  • Download af brochure 
  • Udfyldt formular 
  • Tryk på knap 
  • Opkald 
  • Køb på webshop 

Sociale medier

Facebook

Facebook er stadig det mest anvendte sociale medie i verden og dermed også det medie der har flest brugere. I Danmark er 80% af alle danskere aktive brugere af Facebook, hvor de holder kontakt til venner og bekendte og deltager i alverdens interessegrupper.

Derfor bør du anvende Facebook, så du netop kan komme tættere på dine kommende kunder.

Dette kan du blandt andet gøre ved at dele dine aktiviteter i din virksomhed i form af organiske opslag. Det kan være alt fra kunde cases eller sjove ting, der sker under pausen.

Med Facebook kan du også køre avancerede annoncer, som du kan markedsføre til netop din målgruppe. Facebooks annonceringsværktøj er et værdifuldt værktøj, da Facebook indsamler detaljerede oplysninger om alle brugere på platformen og derfor kan du ramme personer ud fra deres alder, køn, interesser og endda sider de følger.

Instagram

Instagram er et medie, der primært bliver brugt på mobile enheder, som er blevet meget populært blandt unge. På dette medie er der særligt fokus på deling af billeder og videoer med andre personer i netværket.

Her har man mulighed for at skrive beskrivende tekster til sine videoer eller billeder og tilføje såkaldte hashtags. Dette er værdifuldt da man har mulighed for at ramme personer, som følger bestemte hashtags.

På instagram er det billeder og videoer, som er i fokus. Her har man mulighed for at tagge billeder og videoer med de personer eller produkter som er med på billedet.

Dette er særligt magtfuldt til e-commerce virksomheder, da det gør det muligt at fremvise deres produkter på en hurtigt og brugervenlig måde.

Ligesom Facebook har man mulighed for at markedsføre til personer ud fra deres køn, alder, interesser m.m.

LinkedIn

LinkedIn er bedre kendt for at være et online CV. Her kan man forbinde sine forretningsforbindelser, kollegaer og skolekammerater. Det er news feed ligesom Facebook, hvor man se de seneste opdateringer og ændringer.

LinkedIn kan skabe stor værdi til din virksomhed, da LinkedIn er det bedste sociale medie til leadgenering. En undersøgelse af HubSpot viser at ”visitor-to-lead-conversion-rate” er 3 gange så højt som på Twitter og Facebook. Dette vil sige når brugere besøger dit website fra LinkedIn, er der større chance for, at de konverterer end på Facebook og Twitter.

På LinkedIn kan du ligesom på Facebook dele dine aktiviteter i din virksomhed og der er også mulighed for at lave avancerede målrettede annoncer, som kan ramme netop den branche eller virksomhed, som du ønsker.

Annoncering

Google annoncering

Med annoncering på Google kan du ramme den målgruppe du ønsker. 

Du får mulighed for at ramme din målgruppe på flere steder. En ting er at have dine annoncer på Google – de kan også vises på udvalgte hjemmesider. 

Betalt for dine henvendelser 

Modsat SEO betales der kun for den trafik, der generes til din hjemmeside – og du kan faktisk selv bestemme hvad du vil betale for at få en besøgende. 
– Hvad er et lead værd for dig? 

Facebook & Instagram annoncering

Sociale medier får mere og mere tid fra sine brugere. 
I gennemsnit bruger dine kunder 3,5 time på sociale medier – hver dag. 

Facebook og Instagram er en effektiv kanal til at ramme tidligere og potentielle kunder med målrettet markedsføring. 

Facebook har en effektiv motor som rammer 85% af Danmarks befolkning og giver mulighed for at markedsføre baseret på adfærd og ikke blot indhold. 

Hvad ville det betyde for dig at ramme kunden når behovet opstår? 

Linkedin annoncering

LinkedIn annoncering er en effektiv måde at annoncere til B2B og skabe leads eller finde nye medarbejdere. 

LinkedIn er den største B2B kanal med over 500 millioner brugere, men det er en dyr kanal sammenlignet med Facebook. 

Dog tilbyder LinkedIn et bredt udvalg af muligheder for at målrette nøjagtigt til den målgruppe, som du ønsker. Her kan man bl.a. vælge en række kriterier såsom firma. branchefærdigheder, alder køn og meget mere. 

Hvis du sælger B2B, så er LinkedIn, bestemt en kanal du bør overveje. 

Youtube annoncering

YouTube er den anden mest brugte online søgemaskine, efter Google selvfølgelig. Med over en milliard brugere, er den også det tredje største sociale medie i verden.  

Med YouTube er der mulighed for ultra målrettet annoncering, da information og aktiviteter fra brugernes Google-konto (såsom demografiske oplysninger og tidligere søgninger) bruges til at påvirke de annoncer, som bliver vist til brugeren.

Det vil sige at man kan vælge de personer, som ser din annonce ud fra deres placering eller interesse.

Ligeledes er det muligt at målrette specifikke videoer med din annonce, så de bliver vist til den rette målgruppe. 

Et eksempel kunne være en virksomhed med skønhedsprodukter, som viser deres annoncer på skønhedsrelaterede videoer. 

Remarketing

Remarketing er et stærkt værktøj til at øge loyaliteten og kendskabsgraden blandt nye og eksisterende kunder. 

Med remarketing kan du køre annoncer målrettet til brugere, som har besøgt din hjemmeside, YouTube kanal, Facebook eller endda din app. 

Med remarketing kan du ramme brugere, som ikke har foretaget en konvertering på din hjemmeside, og dermed huske dem på servicen eller produktet de besøgte.

Med online købsadfærd, hvor brugere ofte sammenligner priser, søger information m.m. på forskellige hjemmesider, kan dine annoncer i sidste ende sikre en konvertering i din butik. 

Remarketing kan ske over flere forskellige kanaler såsom Facebook, Instagram, YouTube og Google. 

Søgemaskineoptimering

Teknisk SEO

Inden man begynder at arbejde med søgemaskineoptimering er det vigtigt det tekniske er sat korrekt op.

Er teknikken ikke på plads kan du vinke farvel til potentielle kunder.

Teknisk SEO omfatter en korrekt opsætning af hjemmesider – det er en standard for alle professionelle hjemmesider vi leverer.

Ligeledes omfatter det at forbinde siden til Google Search Console, Sitemaps og andre ting som kræver man har det rette setup fra starten.

Kom til tops på Google!

SEO eller søgemaskineoptimering er både at forbedre din position på Google men også at arbejde på de mest relevante søgeord for at skabe flere kundehenvendelser. 

SEO kan derfor være en vigtig del af din online strategi. 

SEO ændrer sig konstant 

Google ændrer løbende sin algoritme, der bestemmer hvilke sider rangerer. Dette er for at give deres brugere – dine kunder – den bedste brugeroplevelse. Nogle tendenser vi stadig ser er: 

Der bruges flere adblockere – der fjerner reklamer fra Google. 
Dette gør det organiske mere vigtigt. 

Resultater bliver mere individuelle – det betyder at resultaterne påvirkes af hvordan den enkelte bruger før, har søgt og klikket rundt i søgeresultaterne. 

Mobilsøgninger stiger – din side skal derfor virke på mobil.

Vi søger som vi snakker – det gør søgeordene længere. 

Søgeordsanalyse

Sikrer dig placeringer – de rette steder.

Søgeordsanalysen er udgangspunktet som giver en indsigt i hvilke ord dine kunder benytter for at finde din service. Samt en analyse af konkurrenternes tilgang.

Analysen benyttes både til søgemaskineoptimering men også til Google Ads kampagner

Andre marketingsservices

Nyhedsbreve

Et nyhedsbrev er en fremragende måde, hvorpå virksomheder kan informere deres kunder om nye tiltag, produkter eller interessante historier. 

Fordelen ved et nyhedsbrev er at brugeren allerede har vist interesse for din virksomhed, ved at trykke ja tak til at modtage nyhedsbreve.  

Dette kan virksomheder udnytte til at forblive top of mind hos modtageren (forblive i modtagerens tanker). Dette kan medvirke til, at flere vil købe mere af virksomhedens produkt eller service – eller anbefale virksomheden til en bekendt. 

E-mail marketing

Ved du hvilken værdi E-mail markedsføring kan have for din virksomhed?  
E-mail marketing er vigtig i forbindelse med at skabe tillid til din virksomhed, skabe opmærksomhed om dit brand og ikke mindst sælge dine varer. 

Vi hjælper med alt helt fra at skaffe flere nyhedsbrevs modtagere til at sælge mere via nyhedsbreve. 

E-mail markedsføring er mere end nyhedsbreve 

Sæt automatiske emails op til nye kunder – så de får en fast introduktion til din virksomhed eller service. 
Vi hjælper dig fra 0 til 100. 

Konverteringsoptimering

Med konverteringsoptimering arbejder man på at få flere besøgende til at konvertere til kunder, eller udføre en ønsket handling på hjemmesiden. 

Dette gør vi bl.a. ved at foretage en analyse af den pågældende hjemmeside, så vi kan komme med forslag til ændringer på hjemmesiden eller webshoppen

Det kan enten være i form af flere synlige knapper, forbedret designforbedret hastighed på hjemmesiden eller noget helt fjerde. 

Google shopping

Med Google Shopping kan du ramme brugere, som allerede er interesserede i netop dit produkt.  

Denne handling sker når brugeren søger efter et specifikt produkt, hvorefter de vil blive præsenteret for forskellige forhandlere i form af en række produkt kort med tilhørende billede, titel og aktuel pris på produktet.  

Dermed er den søgende allerede meget kvalificeret når vedkommende klikker på annoncen, og du kan undgå mange unødige klik. 

Bing

Google er stadig den største søgemaskiner og har over 60% af markedsandelen på søgenetværket.  

Dette betyder at de fleste mennesker og annoncører anvender Google. 

Og hvad betyder dette? Det betyder at der er meget mindre konkurrence på Bing, derfor kan det være markant billigere end Google. 

Amazon

Amazon har langt over 300 millioner brugere verden over, og der kommer hele tiden flere til.

En undersøgelse viser, at næsten halvdelen af alle, som handler online, går direkte til Amazon. 

Amazon giver dig muligheden for at benytte markedspladsen som et verdensomspændende udstillingsvindue til dine produkter. Du har mulighed for selv at bestemme, om du vil lade Amazon håndtere alt fra fragt til kundeservice, eller om du selv ønsker at have styringen over dit varelager. 

Er du en virksomhed, som ønsker at udvide, så bør du uden tvivl overveje Amazon. 

Ring mig op vdr. Markedsføring

Ring mig op vdr. SEO

Ring mig op vdr. Nyhedsbreve

Ring mig op vdr. Email marketing

Ring mig op vdr. Konverteringsoptimering

Ring mig op vdr. Google shopping

Ring mig op vdr. Bing annoncering

Bliv ringet op vdr. Amazon markedsplads