Få flere kunder med digitalisering

Hos Holder 100 mener vi, at online markedsføring skal styres af virksomheds mål og fokusere på at ramme de rigtige målgrupper. Her bruger vi en integreret og fleksibel tilgang til online markedsføring, ved at udnytte alsidige kompetencer i vores team, og vi har dedikeret os til konstant at forbedre vores kunders resultater.

Drevet af virksomheds
mål

Vores succes stammer fra et ufravigeligt fokus på vores kunders mål fra første dag. Sammen sætter vi mål og KPIer, inden vi beslutter hvilke værktøjer, taktikker og kampagner vi vil bruge til at nå målet.

Fokuseret på
målgruppen

Strategier udarbejdes ikke på trends eller vores tidligere succeser. Hver strategisk plan, vi leverer bygger på en dyb forståelse for netop din virksomheds målgruppe, baseret på statistiske data og personlige feedback.

En integreret
tilgang

Vi bruger en integreret tilgang til online markedsføring, der blandt andet kombinerer søgemaskineoptimering, e-mail markedsføring, social media markedsføring og hjemmeside optimering.

Vores tilgang til markedsføring

  • Agile metode, der har inkorporere både kreative, strategiske, designere og udviklere helt efter din virksomheds behov
  • Integreret tilgang baseret på din virksomheds mål og målgruppe, ikke marketing taktik eller kanaler
  • Omkostninger pr. efterspørgsel/klik og ROI fokus
  • Analytisk dashboard tilpasset netop din virksomhed
  • Ugentligt samarbejde, månedlig rapportering og kvartalsvise resultater
  • Langsigtet orientering, der skaber konsekvent og bæredygtig vækst
  • Vi tager naturligvis ikke administrations annonceudgifter.

bliv kontaktet


VI ARBEJDER MED

Brugerdefineret rapportering

Data er kernen i vores kampagner og beslutningstagning, og vi finder det afgørende, at vores kunder forstår hvorfor vi træffer disse beslutninger. Derfor har alle vores online markedsføringskunder 24/7 adgang til markedsføringsanalyser via et brugerdefineret analyse dashboard. Dette dashboard giver et forenklet, men på et højt niveau, overblik over vores markedsføringsinitiativer sammenlignet med historiske præstationsdata, og det kræver ikke en avanceret ikke en avanceret viden om analyser at bruge det.

Altid forbedring

Vi analyserer konsekvent vores markedsføringsindsats og optimerer vores kampagner for bedre ydeevne. Uanset om vi optimerer indhold og brugervenlighed eller testmeddelelser opfordrer til handlinger, hieraki eller positionering, stræber vi os efter at give brugeren det de søger og maksimerer din markedsføringsinvestering over tid.